Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:00 pm

Dato :: Idag.
Årstid :: Vinter.
Dag :: Fredag.
Tid :: Morgen Klokken 05.00.
Sted :: Blandt alle lejlighederne.
Vejr :: Opklaring i vejret, mørkt , koldt men næsten ingen vind.
Omgivelser :: Sne og lejligheder. Folk sover normalt stadig.

Chandra stirrede ned på hendes fem kufferter foreand hende. Kan noget af det her overhovedet være i mit klædeskab? Tænkte hun og sendte lejligheden et hævet øjenbryn. Hun skulle op på 4 etage. Sneen knasede svagt under hendes fødder da hun begav sig over mod indgangen med to af taskerne, hun kunne jo ikke bære alle fem selv. Da hun havde åbnet døren og læsset de to kufferter ind, vændte hun sig om og tog de sidste tre kufferter på en klodset og skramlet måde, og hev dem over til døren. Pyyha... Sagde hendes hovede. Det var det ... Så er det bare opad! Chandras vinger var slået ind, da de nok bare ville give lidt problemer lige nu, og hendes svage lyse aura skinnede i lyset fra sneen og de svage lygter ude foran vejen. Og da begav hun sig op af de mange trapper mens hun forsøgte at være så stille så muligt.


Sidst rettet af Chandra Fre Dec 18, 2009 4:06 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:05 pm

Amu gik stille med hendes to kufferter i hver sin hånd,
mens hendes vinger bevægede sig i vinden.
Hun var på vej op til sin lejlighed på 4. etage og det gik fint da hun allerede havde været oppe med resten af sine kufferter.
Flagermusevingerne havde hun ikke gjort små endnu, da hun syntes at det ville gå nemmere vis de var store.
Sneen havde lagt sig svagt på hendes vinger, men da de bevægede sig faldt det ned på gulvet og ville snart smelte.
Det er bare 4. etage... hun begyndte at gå lidt hurtigere op af trapperne med hendes kufferter. såååå tunge..
Tilbage til toppen Go down
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:09 pm

Chandra sukkede irriteret og synes at høre et bump over hende. Dog tog hun det hurtigt i sig igen. 8i]Det er bare mit Ekko[/i] tænkte hun med et skuldertræk og fortsatte opad med 3 kufferter først. det er hurtigt ovre Chandra Beroligede hun sig selv og kiggede bagud. Hun sukkede og lod hurtigt de prægtige hvide vinger komme ud af ryggen. En befriende følelse kom indeni hende. Hun hadede at have dem inde i ryggen. Chandra smilede ved sig selv og begyndte elegant at flyve opad trapperne. Nu var hun på 2. etage.
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:18 pm

Amu, som var på 3 etagte, kunne høre nogæe vinger der baskede nede fra 2 etagte.
Hendes øjne smilede, men hendes ansigts udtryk var roligt og koldt.
" er der nogen ?" spurgte hun og hendes stemme lød virkelig som en lærere.
skræmmende...
vinden fra hendes vinger fik hendes hår til at blafre svagt,
men amu tog sig ikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:21 pm

Der kom en fnisen bag Chandra.
"Ved du overhovedet hvor dit værelse er?" Spurgte Kathlyne muntert.
"Og jeg er til din rådighed, hvis du har brug for hjælp med kufferterne."
//Havde skrevet et langt, men det blev ikke sendt! Så dte blev kort.//
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:27 pm

Chandra stoppede brat op ved lyden af stemmen over hende. "Øhh" Hun nåede ikke at svare og for sammen da der lød en munter stemme bag hende. Chandra langdte fortumlet på trappen og stirrede på Rektoren med et hævet øjenbryn. "Øhh.. Tror mit værelse er nr. 7..Er ikke sikker?" Sagde hun med et let hævet øjenbryn og smilede skævt. Efterhånden kom farven tilbage i hendes kinder og hun smilede mere muntert. "Chandra her... Du må være Kathlyne?"
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:31 pm

Kathlyne der lignede en på 16-17 rakte en hånd frem mens hun lo.
"Lad mig hjælpe dig." Sagde hun med et kæmpe grin.
Hun tog nogle af hendes kufferter.
"Jo." Sagde hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:33 pm

Amu grinet svagt da hun hørte en til stemme neden under.
" Hej dernede " sagde hun med en munter stemme og kiggede hurtige ned fra trapperne.
Hun gav slip på sine kufferter og fløj ned til de to andre.
" Amu her " sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:36 pm

"Uh en til lærer formoder jeg?" Sagde Chan med et skævt grin og ragte pigen hånden. De så bægge ud til at være yngre end hende, men hun vidste at Kath var omkring de 20 år. Chan smilede muntert, noget hun ikke gjorde hver dag. øhm,.. Jo Tak, Mange taK" Sagde hun smilende og tog en kuffert som hun begyndte at flyve opad med. "Urh. Vent lige lidt. " mumlede hun og hoppede ud over gelenderet og landte elegant på jorden nede ved indgangen. Chan greb sine to andre tasker og fløj op med dem og løb så ned til de to andre. "Sådan" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:41 pm

Hun grinede.
"Kath her." Sagde hun muntert.
"Og du er?" Spurgte hun Hende hun havde forskrækket.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:41 pm

Amu grinte og nikkede " fabeldyr og deres natur "
Hun fulgte pigen med øjnene da hun fløj ned efter de to andre kufferter.
" mine står oppe på 3. etage " sagde hun og grinte, mens hun skævedet en etage op. Hendes værelse var vist nr. 6 eller 8 hun havde helt glemt det.
Tilbage til toppen Go down
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:44 pm

Chandra smilede stort. "Chandra. Lærer i Evner" det sidste tilføjede hun til pigen Amu og smilede. Hendes øjne var i et splitsekundt underligt mørke, men det så man ikke, da det allerede var væk igen. Chan stragte sig og begyndte langsomt at gå opad med to af sine kufferter. "Vil du være sød at hjælpe mig med den sidste?" Spurgte hun venligt Kath og smilede. "Så går vi op og henter dine." forklarede hun Amu.
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:47 pm

Amu smilte og nikkede.
" fint nok " sagde hun og kiggede på Kath også på Chandra.
Hun rystede svagt på hovedet og smilte. " hyggeligt at møde jer " sagde hun med en munter stemme.
Hendes vinger bevægede sig langsomt, men det ignorede Amu bare og begyndte at gå stille op af trapperne.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:54 pm

Hun tog dem og slog sine vinger ud i en elegan bevægelse og fløj op på 4.etage.
"Kom nu!" Grinte hun
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:56 pm

AMu grinte og baskede med hendes vinger, så hun lettede elegant.
" du snyder " råbte hun grinende efter Kath og fløj op på 3 etage og tog sine kufferter
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:01 pm

Hun grinte endnu højere.
"Selvfølgelig!" Sagde hun. "Ellers ville jeg jo tabe!"
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:04 pm

Amu grinte og fløj efter Kath.
" er du virkelig så langsom ?" spurgte hun, mens hun grinte en høj latter.
Hendes vinger baskede og vinden fra dem fik hendes hår til at lege i vinden.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:22 pm

Hun lo.
"Jeg er ikke langsom!" Sagd ehun med påtaget tværhed.
Hun stod en halv meter fra gulvet i luften.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:42 pm

Chandra grinede og kiggede nedad. Hun så de to piger konkurere, forgæves, om en førsteplads. Når de nåede op ville de se Chandra så og grine forand dem. "Velkommen små snegle" Grinede hun muntert og bukkede formældt.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:54 pm

Kathlyne stirrede på Chan.
"HMPH!" Sagde hun så med en påtaget fornærmedhed og smed alt hun havde fra sig og trampede et par meter væk inden hun knækkede sammen i grin.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:59 pm

"Hva så?" Fnes hun og grinede inden hun
greb sin taske og rystede på hovedet.
"hah ;p Du sklulle have set dit ansigt"
Sagde hun roligt og smilede glad til hende.
Det var dog en god start hun havdfe fået
her på skolen ;p Bedre end hun havde f
orestillet ssig.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:08 pm

"Det bliver lidt svært." Sagde hun med et smil og blinkede.
Hun strakte sig og lignede den 20 årige hun var et kort sekund, men så var det væk igen.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:09 pm

Amu kiggede på Chandra med store øjne.
" du er hurtig " sagde hun bare og knækkede også sammen af grin.
Tilbage til toppen Go down
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 34
Geografisk sted : Mmh..

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:15 pm

Chandra knækkede sammen af grin og hev efter vejret.
"Så hurtig er jeg hjeller ikke ;p" Sagde hun og kiggede ned imellem hullerne fra gelenderet, "Jeg sprang bare det voer at tage trappen og flød igennem det hul der er hvor gelenderet drejer ^^" Forklarede hun grinende og rystede på hovede. "Jeg er genial" Tilføjede hun og gik hen imod rum nr. 7
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:18 pm

Hun lo.
"Ja.. " Sagde hun. "Det bliver jeg nok nød til at afkende :b"
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3   Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Amy's Lejlighed.
» Jeg tænkte lige en ting...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: 4. Etage :: Lejligheder..-
Gå til: