Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Amy's Lejlighed.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeLør Dec 19, 2009 11:04 pm

Tid: 6:00
Sted: Amy's Lejlighed, i Stuen.
Vejr: Der er tusmørke, men ellers er det bare køligt
Omgivelser: Amy er den eneste person til stede
Årstid: Vinter

Amy sad i sin varme, bløde lænestol i sin stue, med en bog i sit skød, slået op midt i. Bogen var gammel og slidt, men Amy læste ikke i den, for hun var faldet i søvn. Hun sad med hovedet lænet tilbage, munden let åben og læsebrillerne skubbet langt ned over næsen. Hendes hår var slået ned, som altid når hun var hjemme, og hun var iført en let skjorte og brede bukser. Alt i alt så hun meget hjemlig og afslappet ud.
Varmen i stuen var noget nær kvælende, men sådan var det altid, for Amy var utrolig kuldskær. Op ad væggene stod mægtige bogreoler, med hundredevis af bøger, både nye og gamle, i midten stod et sofabord foran en sort sofa, hvori der lå en slumrende, fed kat og ved siden af stod den omtalte lænestol hvori jo sad den sovende Amy.
Et stort ur, tikkede langsomt af sted og viste at klokken var omkring sekstiden. Havde Amy været vågen, stod det nu på hendes tidsplan at hun skulle lave mad.
Der var masser af fri plads i stuen og et stort anlæg med gode højalere, for Amy elskede salsa og dansede hele tiden. Det var der bare ikke mange der vidste.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:16 am

Sal så sig mistænktsomt omkring. Han bar en lille brun pakke under sin arm.
Han så på de forskellige dør og smilte lumsk da han fandt den rigtige.
Han gik hen til den og lænede øret mod døren. Han lyttede men kunne
ikke høre andet end et ur. Han tog forsigtigt i håndtaget. Han smilte lumsk
da han mærkede dan var åben *hun lever for sikker* tænkte han med
et drilsk grin. Han lod døren glide langsomt op
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:20 am

Amy der stadig var i en meget dyb søvn hørte intet, på trods af at det ikke var en særlig stor lejlighed.
Faktisk var entreen lige ved siden af hendes stue, og døren stod åben derind til.
Der kom et lille vindpust igennem den varme stur da han åbnede døren og Amy skælvede let i søvne over den kuldegysning hun fik.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:21 am

Sal lukkede døren efter sig og mærkede straks den tykke varme. Han så mistænksomt rundt men frøs fast da han så hende gennem døren. Han sank en klump men smilte alligevel så. Han kunne gøre det lige for næsen af hende
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:24 am

Der var trægulve overalt i hendes lejlighed, og de knagede en del når man gik over dem, noget man hørte nemt.
Hun sov stadig, men knapt så fast, efter den kuldegysning.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:26 am

Han listede så forsigtigt som muligt ind i stuen men forbandede gulvet inde i sit hovede. Han så mistænksomt rundt *hvor er mon det bedste sted at sætte den*
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:30 am

Amy havde et marreridt og med et skrig vårgnede hun pludselig og stirrede direkte på den elev hun havde set ved åbningen.
Hun var alt for chokeret til at kunne få et ord frem.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:32 am

Sal så med et skrækslagen blik hen på hende. Hans hjerte hamrede hårdt kunne han mærke. Han så uskyldigt på hende og bakkede langsomt ud af stuen
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:37 am

"DIG!" gispede hun og fløj op ad stolen med et lynende blik "Hvad i alverden laver du her?!" hun var umådelig rasende, over at se den møgunge i sin lejlighed, krænke hendes privatliv og forstyrre hendes fredelige aften!
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:39 am

Han tænkte sig kort om "jo jeg er her for at modtage special undervisning. Det blev jeg anbefalt" smilte han uskyldigt og gemte sin pakke bag ryggen
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:43 am

Hun kneb øjnene sammen "Jeg tror dig ikke. Må i overhovedet forlade skolen på dette sene tidspunkt?!"
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:44 am

Sal trak stille på skuldrene "det tror jeg da nok vi må"
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:48 am

Amy lagde armene over kors "jeg finder mig ikke i at du bare kommer brasende ind i min lejlighed!" hvæsede hun.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:50 am

"nej undskyld. Ehm jeg skal nok gå" sagde han og vendte ryggen til hende så han stod mod døren
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:21 am

"Hvad holder du i hænderne?" spurgte Amy mistænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:22 am

Sal så om på hende og skjulte hurtigt pakken igen "mine bøger" sagde han hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:25 am

Hun rakte hånden "lad mig se" hendes stemme lød kommanderende.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:25 am

Sal rystede hysterrisk på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:28 am

"sal. Nu." Der var ingen diskution i det hun sagde, han skulle bare aflevere, og det lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:30 am

Sal sukkede og holdte pakken frem.
Han skulede nervøst til hende
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:44 am

Amy åbnede for den og så lidt ned i den, før hun lukkede for posen "Det her bliver jeg nød til at rapportere til rektor" hendes stemme dirrede af vrede "jeg vil konfiskere den her, og du har eftersidning, hver mandag i starten af hver eneste måned i år. Starter i overmorgen" Hendes blik flammede rasende.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:45 am

Han så med store øjne på hende "hør giv mig to dages eftersidning bare lad være med at sige det til rektor" bad han
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:49 am

"Det her er meget alvorligt Sal" afbrød Amy ham skarpt "Du brød ind i min lejlighed!"
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:50 am

Sal bed sig i læben "kom nu" bad han hende
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:52 am

"Både Damian og Kathlyne for det afvide" sagde hun med et ansigtsudtryk uden det mindste spor af medlidenhed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Amy's Lejlighed. Empty
IndlægEmne: Sv: Amy's Lejlighed.   Amy's Lejlighed. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Amy's Lejlighed.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Chandras Lejlighed. Lige flyttet ind :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: 4. Etage :: Lejligheder..-
Gå til: